Om Monas simskola

Vana simmare och nybörjare i alla åldrar lär sig bemästra vattnets utmaningar i våra simskolor. Från de allra minsta, som i en trygg famn njuter av det varma vattnet under en lektion i babysim, vidare förbi barnets första egna simtag tills det att eleven så småningom på egen hand klarar av längre simsträckor, djupare vatten och trygghet i fler moment.

Glädjen och stoltheten i att uppnå målen i nya simmärken är stor!

Det är aldrig för sent att bli en duktig simmare. Även du som är vuxen och vill ha målinriktad träning för att utveckla din simteknik eller lära dig att crawla är välkommen till oss. Du kan träna i grupp eller få privatlektioner för att utveckla din teknik. Vi erbjuder även särskild simskola för kvinnor.

På ett inspirerande och lustfyllt sätt tar vi varje elev igenom de individuella utmaningarna. Vår personliga undervisningsstil är inspirerad av de främsta experterna i världen med inslag från bland annat Sverige, USA och Indien och bygger på att utvecklingsmålen sätts utifrån individens förutsättningar.

Alla simlärare är trygga och erfarna vuxna som ger individuell coachning för att varje elev ska kunna nå dit de vill.

Bland många familjer har vi fått följa ännu fler individer genom år av glädje, utveckling och framgång i bassängen. Det ser vi som det säkraste beviset på att vår metod fungerar.

Varmt välkommen till Monas simskola!

Våra kurser

Baby

Babysim 3 mån – 2 år

Ungdomar/Vuxna

Fortsättningssim Delfin 12 – 16 år
Crawlskola barn och vuxna
Vuxencrawl 16 år uppåt
Vuxensim 16 år – uppåt

Boka kurs

Välkommen med din bokning. På första sidan kan du välja om du vill registrera dig, logga in eller bara titta på vårt schema.