Simskola för alla i Norrtälje

Välkommen till en simskola för de minsta till de största, för den som aldrig doppat huvudet till den som redan är van vid att simma, men vill utvecklas.

Norrtälje badhus

Badhuset i Norrtälje är kommunens största och mest utrustade. Här hittar du bland annat 25-metersbassänger, rutschbanor, hopptorn och relaxavdelning. Observera att det är 4 timmars parkering utanför badhuset. Det finns även en stor parkering vid Sportcentrum utan tidsbegränsning som du kan nå via en gångväg mellan bad och parkering så du slipper korsa bilvägen.

Här håller vi babysimkurser i den varma terapibassängen där vattentemperaturen ligger mellan 32 och 34 grader.

Läs mer och boka >>

Simhallar Göteborg

Flera olika kurser

Vi har allt från barnsim till vuxensim. Vi har ett utbud där det finns något för alla i familjen.

Fokus på resultat

På Monas Simskola fokuserar vi på att den individuella deltagaren ska nå så långt som möjligt. Läs gärna mer om hur vi arbetar.

Vi gör vatten roligare

Simskola och kurser för barn och vuxna

På Monas Simskola lär vi ditt barn att känna sig bekvämt i vattnet och simma säkert. Genom lekfull undervisning i trevligt, varmt vatten och träningspass, som är särskilt utformade för små barn, använder vi all vår kunskap och samlade erfarenheter för att lära ut på bästa sätt. I all vår undervisning och våra roliga aktiviteter är ledstjärnorna hjärta och glimten i ögat – för när barn har det kul lär de sig mest.

Hitta till anläggningarna i Norrtälje