5 fullspäckade dagar med simning och skoj – nya simläger varje vecka på Lidingö! Vi startar vecka 24!

OBS! Sommarläger 2024 även i Linköping och i Älsvsjö.

Sommarlägren är oerhört uppskattade så missa inte detta sommaren 2024!

På härliga Breviksbadet på Lidingö utvecklas barnets simkunskaper och utöver det erbjuder vi ett roligt utbud av aktiviteter som barnen har möjlighet att prova på! Kanske upptäcker barnet att hen har en oväntad talang eller så föds en ny hobby. Konst, dans, cirkus. minigolf och massa roliga lekar med underbara ledare som både är roliga och erfarna och ser till att det blir en sommar att minnas!

Roligt och lärorikt

I vacker miljö på naturskönt belägna Breviksbadet på Lidingö fokuserar vi på teknikträning så att alla barn efter fem dagar känner att de gjort rejäla framsteg. Men givetvis ska ungarna också ha det roligt tillsammans på sommarlovet – så vi erbjuder dessutom massa roliga sidoaktiviteter utöver skoj i badet: cirkusskola, minigolf, elbilskörning, bollsporter och dans.

Och skulle vädrets makter någon gång vara emot oss har vi tillgång till mysiga lokaler inomhus med mattor, kuddar och massa leksaker.

Med detta sagt tar vi förstås simningen på superstort allvar: varje dag har vi två lektioner med fokus på teknikträning och övning. Barnen delas in i olika grupper beroende på förkunskaper.

Lunch, glass och mellanmål ingår.

Vill du kunna passa på att ha lite egentid i sommar eller jobbar du? Ta det lugnt! Vi ordnar med transport till och från simningen dagligen. Vi kommer överens om plats och tid för hämtning och lämning samt pris.

Simlägret pågår dagligen i fem dagar från klockan 9 på morgonen till 16.00 på eftermiddagarna.

Vad väntar du på? Anmäl ditt barn till årets plaskigaste och roligaste läger redan nu!

P.S. Sista dagen får barnen ett simmärket och chansen att visa upp sina nya färdigheter i vattnet för alla föräldrar!

Övrig information

• Lägret startar vecka 24 och hålls varje vecka under hela sommaren så länge som vi har tillräckligt många anmälda. Nytt läger varje vecka, måndag – fredag.
  • Vi erbjuder hjälp med hämtning och/eller lämning. Vi kommer överens om var vi hämtar och lämnar, samt pris för transport. Ni ansvarar för att barnet har lämplig sittkudde/barnstol vid transport.
  • Det är samling på Breviksbadet kl. 9:00 och slut för dagen ca. 16.00.
  • En veckas läger kostar 3 900 kr.

Sån himla bra simskola, slår de andra vi provat med hästlängder. Jätteduktiga instruktörer som pedagogiskt uppmuntrar och pushar, samt att de verkligen ser barnen.

Karin – Nöjd mamma

En mycket bra simskola med verkligt engagerade instruktörer som ser till att alla barn lär sig simma, också dom som från början kan vara lite vattenrädda.

Stig – Pappa till Joel