Trivselregler

För att elever och lärare ska kunna koncentrera sig på undervisningen är vi tacksamma om ni går in i bassänglokalen tidigast fem minuter innan lektionen börjar samt håller en låg ljudnivå under lektionerna. Detta hjälper oss att hålla en bra kvalitet på simundervisningen.

Se till att era barn inte leker med de simhjälpmedel och vattenleksaker som ligger på hyllan och som inte tillhör Monas simskola. Vi tillhandahåller våra egna simhjälpmedel och vattenleksaker till våra simmare och dessa är märkta med Monas simskola. Använd endast dem.

Under simskolans första två veckor kommer vi att sälja simglasögon vid undervisningstillfällena. Passa på att köpa då vi har mycket bra priser och hög kvalitet på dem. Produkterna går även att beställa här via vår sajt.

Vi uppmanar alla föräldrar att gärna titta på, men att inte lägga sig undervisningen när simlektionen pågår. Har ni frågor eller synpunkter går det bra att prata med oss före eller efter lektionen eller genom att skicka ett mejl.

Vänligen ta av er skorna vid skogränsen. Använd alltid skoskydd om ni ska behålla skorna på. Ta med baddräkt, handduk och en vattenflaska. Om era barn har långt hår är det bra att barnet har tofs eller badmössa på sig. Simglasögon rekommenderas endast till redan simkunniga barn. För allas trevnad ska alla barn duscha och tvätta sig innan simningen.

Tack för omtanken!

Våra kurser

Baby

Babysim 3 mån – 2 år

Ungdomar/Vuxna

Fortsättningssim Delfin 12 – 16 år
Crawlskola barn och vuxna
Vuxencrawl 16 år uppåt
Vuxensim 16 år – uppåt

Boka kurs

Välkommen med din bokning. På första sidan kan du välja om du vill registrera dig, logga in eller bara titta på vårt schema.