Monas Simskola i Linköping

Sedan 2011 finns Monas simskola även i Linköping. Vi erbjuder ett flertal kurser.

Som alltid fokuserar vi på resultat, våra kurser handlar inte om att barn skall ha sysselsättning utan att de skall lära sig att simma. Vi har många gånger fått se tillfredsställelsen hos barn som inser att de nu bemästrar något som tidigare var omöjligt. För föräldrar är det en trygghet att veta att barnen kan simma. Vi vet alla som är föräldrar att våra barn kommer hamna i situationer då det är viktigt (kanske livsviktigt) att kunna simma.

Välkommen att boka plats på någon av vårterminens kurser. I Duva pool erbjuder vi både babysim och vanliga simkurser.

Inte bara för barn

Vi vet att det är många vuxna som antingen aldrig fick möjlighet att lära sig simma som barn eller som vill förbättra sin teknik och vi har kurser för vuxna också.

För dig och din baby

Monas simskola har vattengympa för gravida, vilket många upplever som en bra sätt att röra sig när joggingrundan inte längre fungerar. Vi har också babygympa från 3 mån.

Välkommen att boka dina kurser i vår onlinebokning. På första sidan kan du välja om du vill registrera dig/logga in eller om du bara vill titta på vårt schema.

Efter att du har registrerat dig själv har du möjlighet att också registrera dina barn som deltagare på olika kurser. Har du några frågor kring bokningen hör av dig till info@monasimskola.com.

Boka Kurs

Duva pool