4 fullspäckade dagar med simning och skoj i Linköping vecka 25, den 17-20 juni

OBS! Sommarläger 2024 även på Lidingö och i Älvsjö.

Sommarlägren är oerhört uppskattade så missa inte detta sommaren 2024!

På härliga Duva Pool & Motion i Linköping  utvecklas barnets simkunskaper och utöver det erbjuder vi ett roligt utbud av aktiviteter som barnen har möjlighet att prova på! Kanske upptäcker barnet att hen har en oväntad talang eller så föds en ny hobby. Konst, dans, cirkus. minigolf och massa roliga lekar med underbara ledare som både är roliga och erfarna och ser till att det blir en sommar att minnas!

Roligt och lärorikt

Vi har simskola i den mysiga och varma inomhuspoolen två pass per dag, under dagen spenderar vi även mycket tid i parken Trägårdsföreningen där vi har cirkuskola, dans och spelar minigolf.

På lägret ingår god lunch som vi hämtar från restaurang samt smarrigt mellanmål så alla magar är mätta. (Meddela oss om barnet har några allergier eller annat vi behöver veta.) Det finns även en fruktkorg som barnen får ta av när de vill. Ibland lyxar vi även till det med glass.

Barnen lämnas och hämtas på Duva Pool & Motion.

Sista dagen på simlägret får barnen möjlighet att ta simmärken och visa för föräldrarna vad de har lärt sig under veckan.

Övrig information

• Lägret hålls vecka 25, den 17-20 juni
  • Mån, tis, ons, tors 09:00-15:00
  • 4 dagars läger kostar 2 900 kr

Sån himla bra simskola, slår de andra vi provat med hästlängder. Jätteduktiga instruktörer som pedagogiskt uppmuntrar och pushar, samt att de verkligen ser barnen.

Karin – Nöjd mamma

En mycket bra simskola med verkligt engagerade instruktörer som ser till att alla barn lär sig simma, också dom som från början kan vara lite vattenrädda.

Stig – Pappa till Joel